در صورتی که مشتری پس از ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شود, حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی درخواست لغو سفارش خود را از طریق ارسال ایمیل بدهد. لغو سفارش کالاهای موجود در انبار زیربیست هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد ولی در صورتی که کالای سفارش داده شده مربوط به تامین کنندگان همکار زیربیست باشد هزینه حمل و نقل از مبلغ سفارش کسر خواهد شد.
آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود.
در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليهای، از استفاده يا تعمير کالا خودداری نماييد و آن را با بستهبندی و به همراه کليه لوازم جانبی به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالای معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتی خارج کرده و کالای مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
(با توجه به درج شدن اطلاعت دقیق مربوط به سایز کالا در سایت، اگر اشتباه در انتخاب سایز ناشی از کم توجهی در هنگام خرید باشد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا از تامین کننده، به عهده مشتری خواهد بود.)
به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی برای تعویض سایز باید در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود زیربیست از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالابدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی محصول به همراه بارکد و فاکتور خود به خوبی بستهبندی شود.
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
برای بازگرداندن کالا صرفا از پست سفارشی استفاده کنید و رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.(بازگشت هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است) از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان فارس - شهرستان لارستان - شهر خور - خیابان نبوت - کوچه فاروق 7 - صندوق پستی: 7437136918
کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی تایید شود،کالا تعویض یا جایگزین خواهد شد و یا مشتری میتواند درخواست استرداد وجه کالا+ هزینه ارسال را کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. درصورت عدم موجودی کالا؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط زیربیست ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 48 ساعت زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.