مشاهده ویدیو آموزشی خرید از سایت زیربیست
مشاهده ویدیو آموزشی ثبت نام و کار با پنل کاربری
از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت بانکی مد نظر شما باید فعال باشد.
بله برای اطلاعات بیشتر با شماره واتساپ 09395802020 هماهنگ نمایید
پست سفارشی:
آماده سازی سفارش و تحویل به پست 4الی5 روز کاری
پست پیشتاز:
آماده سازی سفاش و تحویل به پست 2-3 روز کاری
تیپاکس:
آماده سازی سفارش و تحویل به تیپاکس 1-2 روزکاری
پست ویژه:
آماده سازی سفارش و تحویل به پست 1 روز کاری
* مدت زمان تحویل بسته توسط اداره پست یا تیپاکس را در سایت اداره پست و تیپاکس مشاهده کنید
هزینه ارسال با استفاده از پست پیشتاز بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
خرید های کمتر از 200 هزارتومان - 29900 تومان
ارسال با استفاده از پست ویژه به صورت پس کرایه میباشد
هزینه ارسال با استفاده از تیپاکس بر اساس مبلغ سفارش به شرح زیر است:
پس پرداخت
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، تحت پوشش سرویس تیپاکس باشد ، می توانید هزینه پستی را پس پرداخت انتخاب کرده و مبلغ آن را به مامور تحویل پرداخت کنید.
لیست انتظار:
در هنگام انتخاب روش ارسال اگر لیست انتظار را انتخاب کنید، پردازش سفارش شما انجام خواهد شد ولی بسته شما ارسال نمی شود
این روش مناسب افرادیست که روزانه از وب سایت خرید انجام میدهند و میخواهند سفارش های آنها در یک بسته ارسال شود.
مهلت لیست انتظار 20 روز است یعنی تا 20 روز پس از ثبت سفارش شما فرصت دارید درخواست ارسال سفارش را ثبت کنید، در غیر این صورت سفارش شما بصورت اتوماتیک توسط تیپاکس (پس کرایه) ارسال خواهد شد.
به علت محدویت های شرکت پست و تاخیر در ارسال کالا از سوی تامین کنندگــان همکار بــه علـت شیـوع دوبــاره کـرونـا، تا اطلاع ثـانـوی امکـان استفـاده از لیست انتظار برای کـالای بازارچه غیـر فعـال شد. همچنین کالاهای بازرچه از این پس فقط با پست پیشتاز ارسال می شوند.
موارد استفاده از ضمانت بازگشت کالا:
در صورتی که مشتری پس از ثبت سفارش خود از خرید خود منصرف شود, حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش میتوانید با تماس با بخش پشتیبانی درخواست لغو سفارش خود را بدهد. لغو سفارش کالاهای موجود در انبار زیربیست هیچ هزینه ای برای مشتری ندارد ولی در صورتی که کالای سفارش داده شده مربوط به تامین کنندگان همکار زیربیست باشد هزینه حمل و نقل از مبلغ سفارش کسر خواهد شد.(کالای اختصاصی پس از 24 ساعت توسط مجموعه زیربیست و کسر هزینه کنسلی تصمیم گیری خواهد شد)
آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود.
در صورت برخورد با چنين اشکالات اوليهای، از استفاده يا تعمير کالا خودداری نماييد و آن را با بستهبندی و به همراه کليه لوازم جانبی به همان شکل اوليه حفظ نماييد. استفاده از کالای معيوب توسط مشتري يا هرگونه تلاش براي تعمير آن پس از تشخيص اشکال اوليه ، محصول را از شمول گارانتی خارج کرده و کالای مذکور قابل بازگشت نخواهد بود.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
کالا باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. و روی پوشاک هیچگونه نشان استفاده طولانی مدت مانند لکه، رنگ پریدیگی بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و مارک، دکمه و سایری ملحقات جدا نشده باشد.
لازم است بسته بندی اصلی، لیبل، برچسب و... کالا نگهداری شود و از دور ريختن یا مخدوش کردن آن جداً خودداری شود.
(با توجه به درج شدن اطلاعت دقیق مربوط به سایز کالا در سایت، اگر اشتباه در انتخاب سایز ناشی از کم توجهی در هنگام خرید باشد، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا از تامین کننده، به عهده مشتری خواهد بود.)
به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی برای تعویض سایز باید در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام بخش پشتیبانی اطلاع داده شود.
درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود زیربیست از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالابدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی محصول به همراه بارکد و فاکتور خود به خوبی بستهبندی شود.
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
برای بازگرداندن کالا صرفا از پست سفارشی استفاده کنید و رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.(بازگشت هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است) از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان فارس - شهرستان لارستان - شهر خور - خیابان نبوت - کوچه فاروق 7 - صندوق پستی: 7437136918
کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی تایید شود،کالا تعویض یا جایگزین خواهد شد و یا مشتری میتواند درخواست استرداد وجه کالا+ هزینه ارسال را کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. درصورت عدم موجودی کالا؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط زیربیست ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 48 ساعت زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
کالاهای موجود در انبار زیربیست حداکثر بعد از 2 روز کاری تحویل پست داده می شوند.
کالاهایی که از تامین کنندگان همکار تهیه می شود حداکثر بعد از 4 روز کاری تحویل پست داده می شوند.
پس از ثبت سفارش ، کالاها مراحل زیر را طی خواهند کرد:
- تایید سفارش و تحویل به انبار
- پردازش انبار یا تامین از سوی تامین کننده
- کنترل سایز و رنگ
- کنترل کیفیت
- ثبت حسابداری
- بسته بندی و تحویل به پست
در هنگام ثبت سفارش یک پیامک و ایمیل حاوی پیام تایید ثبت سفارش و لینک پیگیری سفارش دریافت خواهید کرد، با کلیک بر روی لینک می توانید از جزئیات سفارش مطلع شوید، همچنین در پنل کاربری در قسمت "لیست سفارشات" می توانید آخرین سفارشات خود را مشاهده نمایید و از جزئیات آنها مطلع شوید.
پست از تحویل کالا به پست توسط زیربیست ، یک پیامک حاوی کدرهگیری پستی دریافت خواهید کرد
در اسرع وقت با پشتیبانی زیربیست تماس تلفنی برقرار کنید و درخواست لغو سفارش بدهید، در صورتی که کالای شما ارسال نشده باشده سفارش شما لغو شده و هزینه برگشت داده می شود.
بله، به صفحه شرایط بازگشت کالا مراجعه فرمایید.
"لیست آخرین سفارشات" در پنل کاربری، این امکان فقط برای کاربران عضو فعال است و خریدهایی که بصورت مهمان ثبت شده قابل مشاهده نیستند.